Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/detbedstejegved.dk/public_html/wp-content/plugins/jetpack/_inc/lib/class.media-summary.php on line 77
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/detbedstejegved.dk/public_html/wp-content/plugins/jetpack/_inc/lib/class.media-summary.php:77) in /var/www/detbedstejegved.dk/public_html/wp-includes/feed-rss2-comments.php on line 8 Kommentarer til: .
http://detbedstejegved.dk/128/
en livsstilsblog med hang til alt det pæneThu, 05 Sep 2019 20:30:03 +0000hourly1https://wordpress.org/?v=4.8.25Af: simpelsyning
http://detbedstejegved.dk/128/#comment-2686
Wed, 30 Jan 2013 10:33:31 +0000http://detbedstejegved.dk/?p=128#comment-2686De er da skønne – enhver piges drøm..
]]>Af: Anita
http://detbedstejegved.dk/128/#comment-2630
Mon, 28 Jan 2013 09:13:25 +0000http://detbedstejegved.dk/?p=128#comment-2630Hvor er hun skøn, den kære Fleur – en hver prinsesse med respekt for sig selv må ha eje guld og glimmer :) Kh Anita
]]>Af: Tine
http://detbedstejegved.dk/128/#comment-2592
Sun, 27 Jan 2013 21:01:41 +0000http://detbedstejegved.dk/?p=128#comment-2592Præcis, Kirsten! :)
Håber alt er vel i graviditeten. Det må jo være lige om lidt..?!
]]>Af: Tine
http://detbedstejegved.dk/128/#comment-2591
Sun, 27 Jan 2013 21:01:03 +0000http://detbedstejegved.dk/?p=128#comment-2591Du har helt ret Mille. De kommer til at følge hende længe, tror jeg. :)
]]>Af: Tine
http://detbedstejegved.dk/128/#comment-2590
Sun, 27 Jan 2013 21:00:17 +0000http://detbedstejegved.dk/?p=128#comment-2590Ja, nu starter det vist… Synes det er tidligt, men jeg kunne jo slet ikke stå for hendes kærlighed til de futter. :)
KH
]]>Af: den enkelte Freude
http://detbedstejegved.dk/128/#comment-2589
Sun, 27 Jan 2013 19:50:59 +0000http://detbedstejegved.dk/?p=128#comment-2589man er vel en pige af fin kaliber :)
]]>Af: Mille
http://detbedstejegved.dk/128/#comment-2588
Sun, 27 Jan 2013 19:28:47 +0000http://detbedstejegved.dk/?p=128#comment-2588De ved hvad de kan li’ og det må man nu beundre dem for – så kan vi tænke de er nok så stilforvirrede indimellem;) Dem skal hun nok nyde mange gode timer sammen med!
]]>Af: Gitte
http://detbedstejegved.dk/128/#comment-2587
Sun, 27 Jan 2013 18:44:34 +0000http://detbedstejegved.dk/?p=128#comment-2587Sikke en fin måde at portrættere Fleur på! Det siger vist en del om hendes alder – hvis Karla havde set de sko, ville hun helt sikkert også have dem ;-)