Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/detbedstejegved.dk/public_html/wp-content/plugins/jetpack/_inc/lib/class.media-summary.php on line 77

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/detbedstejegved.dk/public_html/wp-content/plugins/jetpack/_inc/lib/class.media-summary.php:77) in /var/www/detbedstejegved.dk/public_html/wp-includes/feed-rss2-comments.php on line 8
Kommentarer til: . http://detbedstejegved.dk/128/ en livsstilsblog med hang til alt det pæne Thu, 05 Sep 2019 20:30:03 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=4.8.25 Af: simpelsyning http://detbedstejegved.dk/128/#comment-2686 Wed, 30 Jan 2013 10:33:31 +0000 http://detbedstejegved.dk/?p=128#comment-2686 De er da skønne – enhver piges drøm..

]]>
Af: Anita http://detbedstejegved.dk/128/#comment-2630 Mon, 28 Jan 2013 09:13:25 +0000 http://detbedstejegved.dk/?p=128#comment-2630 Hvor er hun skøn, den kære Fleur – en hver prinsesse med respekt for sig selv må ha eje guld og glimmer :) Kh Anita

]]>
Af: Tine http://detbedstejegved.dk/128/#comment-2592 Sun, 27 Jan 2013 21:01:41 +0000 http://detbedstejegved.dk/?p=128#comment-2592 Præcis, Kirsten! :)

Håber alt er vel i graviditeten. Det må jo være lige om lidt..?!

]]>
Af: Tine http://detbedstejegved.dk/128/#comment-2591 Sun, 27 Jan 2013 21:01:03 +0000 http://detbedstejegved.dk/?p=128#comment-2591 Du har helt ret Mille. De kommer til at følge hende længe, tror jeg. :)

]]>
Af: Tine http://detbedstejegved.dk/128/#comment-2590 Sun, 27 Jan 2013 21:00:17 +0000 http://detbedstejegved.dk/?p=128#comment-2590 Ja, nu starter det vist… Synes det er tidligt, men jeg kunne jo slet ikke stå for hendes kærlighed til de futter. :)

KH

]]>
Af: den enkelte Freude http://detbedstejegved.dk/128/#comment-2589 Sun, 27 Jan 2013 19:50:59 +0000 http://detbedstejegved.dk/?p=128#comment-2589 man er vel en pige af fin kaliber :)

]]>
Af: Mille http://detbedstejegved.dk/128/#comment-2588 Sun, 27 Jan 2013 19:28:47 +0000 http://detbedstejegved.dk/?p=128#comment-2588 De ved hvad de kan li’ og det må man nu beundre dem for – så kan vi tænke de er nok så stilforvirrede indimellem;)
Dem skal hun nok nyde mange gode timer sammen med!

]]>
Af: Gitte http://detbedstejegved.dk/128/#comment-2587 Sun, 27 Jan 2013 18:44:34 +0000 http://detbedstejegved.dk/?p=128#comment-2587 Sikke en fin måde at portrættere Fleur på! Det siger vist en del om hendes alder – hvis Karla havde set de sko, ville hun helt sikkert også have dem ;-)

Kh Gitte

]]>