Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/detbedstejegved.dk/public_html/wp-content/plugins/jetpack/_inc/lib/class.media-summary.php on line 77
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/detbedstejegved.dk/public_html/wp-content/plugins/jetpack/_inc/lib/class.media-summary.php:77) in /var/www/detbedstejegved.dk/public_html/wp-includes/feed-rss2-comments.php on line 8 Kommentarer til: .
http://detbedstejegved.dk/50/
en livsstilsblog med hang til alt det pæneThu, 05 Sep 2019 20:30:03 +0000hourly1https://wordpress.org/?v=4.8.25Af: Maiken
http://detbedstejegved.dk/50/#comment-3404
Fri, 13 Sep 2013 19:30:00 +0000http://detbedstejegved.dk/?p=50#comment-3404Jeg synes den er blevet super god, og jeg kan altså ikke se at du har været uvenner med den! Har du et godt mønster? Jeg kunne nemlig også godt tænke mig at prøve for det vil være den perfekte gave også.
]]>Af: Mille
http://detbedstejegved.dk/50/#comment-3396
Wed, 11 Sep 2013 08:49:12 +0000http://detbedstejegved.dk/?p=50#comment-3396SÅ fin! Kender godt til de der kampe – hold op hvor er det bare irriterende, når man ikke kan alt hvad man vil og hos andre ser det bare så let ud :)
]]>Af: Pernille
http://detbedstejegved.dk/50/#comment-3395
Wed, 11 Sep 2013 07:28:31 +0000http://detbedstejegved.dk/?p=50#comment-3395den ser super fin ud herfra ihvertfald :o)
]]>Af: Helle
http://detbedstejegved.dk/50/#comment-3394
Tue, 10 Sep 2013 18:24:11 +0000http://detbedstejegved.dk/?p=50#comment-3394hvor er den flot :-)
]]>Af: Katrine
http://detbedstejegved.dk/50/#comment-3393
Tue, 10 Sep 2013 18:11:36 +0000http://detbedstejegved.dk/?p=50#comment-3393Ih du har skjulte talenter Tine :)
]]>Af: Cecilie - Makwerk
http://detbedstejegved.dk/50/#comment-3392
Tue, 10 Sep 2013 17:02:32 +0000http://detbedstejegved.dk/?p=50#comment-3392Den er ellers rigtig, rigtig flot!
]]>Af: Sine
http://detbedstejegved.dk/50/#comment-3390
Tue, 10 Sep 2013 11:28:32 +0000http://detbedstejegved.dk/?p=50#comment-3390Da lækkert resultat der er kommet ud af dine anstrengelser!
]]>Af: Sine
http://detbedstejegved.dk/50/#comment-3389
Tue, 10 Sep 2013 05:59:00 +0000http://detbedstejegved.dk/?p=50#comment-3389Hvor er den pæn. Jeg synes du er sej! Jeg ville ha’ kastet håndklædet i ringen.. :)
]]>Af: Simone
http://detbedstejegved.dk/50/#comment-3388
Tue, 10 Sep 2013 05:08:37 +0000http://detbedstejegved.dk/?p=50#comment-3388Så smuk altså! Den kan du godt være stolt over :) rigtig flot stof du har valgt.
]]>