Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/detbedstejegved.dk/public_html/wp-content/plugins/jetpack/_inc/lib/class.media-summary.php on line 77

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/detbedstejegved.dk/public_html/wp-content/plugins/jetpack/_inc/lib/class.media-summary.php:77) in /var/www/detbedstejegved.dk/public_html/wp-includes/feed-rss2-comments.php on line 8
Kommentarer til: . http://detbedstejegved.dk/50/ en livsstilsblog med hang til alt det pæne Thu, 05 Sep 2019 20:30:03 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=4.8.25 Af: Maiken http://detbedstejegved.dk/50/#comment-3404 Fri, 13 Sep 2013 19:30:00 +0000 http://detbedstejegved.dk/?p=50#comment-3404 Jeg synes den er blevet super god, og jeg kan altså ikke se at du har været uvenner med den! Har du et godt mønster? Jeg kunne nemlig også godt tænke mig at prøve for det vil være den perfekte gave også.

]]>
Af: Mille http://detbedstejegved.dk/50/#comment-3396 Wed, 11 Sep 2013 08:49:12 +0000 http://detbedstejegved.dk/?p=50#comment-3396 SÅ fin! Kender godt til de der kampe – hold op hvor er det bare irriterende, når man ikke kan alt hvad man vil og hos andre ser det bare så let ud :)

]]>
Af: Pernille http://detbedstejegved.dk/50/#comment-3395 Wed, 11 Sep 2013 07:28:31 +0000 http://detbedstejegved.dk/?p=50#comment-3395 den ser super fin ud herfra ihvertfald :o)

]]>
Af: Helle http://detbedstejegved.dk/50/#comment-3394 Tue, 10 Sep 2013 18:24:11 +0000 http://detbedstejegved.dk/?p=50#comment-3394 hvor er den flot :-)

]]>
Af: Katrine http://detbedstejegved.dk/50/#comment-3393 Tue, 10 Sep 2013 18:11:36 +0000 http://detbedstejegved.dk/?p=50#comment-3393 Ih du har skjulte talenter Tine :)

]]>
Af: Cecilie - Makwerk http://detbedstejegved.dk/50/#comment-3392 Tue, 10 Sep 2013 17:02:32 +0000 http://detbedstejegved.dk/?p=50#comment-3392 Den er ellers rigtig, rigtig flot!

]]>
Af: Sine http://detbedstejegved.dk/50/#comment-3390 Tue, 10 Sep 2013 11:28:32 +0000 http://detbedstejegved.dk/?p=50#comment-3390 Da lækkert resultat der er kommet ud af dine anstrengelser!

]]>
Af: Sine http://detbedstejegved.dk/50/#comment-3389 Tue, 10 Sep 2013 05:59:00 +0000 http://detbedstejegved.dk/?p=50#comment-3389 Hvor er den pæn. Jeg synes du er sej! Jeg ville ha’ kastet håndklædet i ringen.. :)

]]>
Af: Simone http://detbedstejegved.dk/50/#comment-3388 Tue, 10 Sep 2013 05:08:37 +0000 http://detbedstejegved.dk/?p=50#comment-3388 Så smuk altså! Den kan du godt være stolt over :) rigtig flot stof du har valgt.

]]>