“a portrait of my children, once a week, every week, in 2013.”
16/52
Lille Fleur fyldte to år i fredags – store pige!
Vi har haft den skønneste weekend med besøg af venner og familie. Flere billeder følger…
16/52
Lille Fleur fyldte to år i fredags – store pige!
Vi har haft den skønneste weekend med besøg af venner og familie. Flere billeder følger…
15 Kommentarer
Maria Vanløseblues
april 22, 2013 at 7:02 amSmuk med smuk på :-)
tillykke med din smukke pige
Tine
april 25, 2013 at 9:02 pmTusind tak Maria!
Annchen
april 22, 2013 at 9:35 amEndnu en gang stort tillykke med hende;)Sikke et dejligt billede af jer to sammen!
Knus
Tine
april 25, 2013 at 9:03 pmTusind tak Anne! Jeg er også ret glad for billedet af os – ren lykke og kærlighed.
Kram
Emilie Ejlsborg
april 22, 2013 at 12:48 pmEt stort tillykke med hende! :)
//Emilie
http://gravidmedlupus.blogspot.dk/
Tine
april 25, 2013 at 9:03 pmTusind tak Emilie!
Rikke
april 22, 2013 at 1:52 pmStort tillykke med søde Fleur! :)
Tine
april 25, 2013 at 9:04 pmTusind tak Rikke!
Majken
april 22, 2013 at 1:53 pmFantastiske billeder :)
Tine
april 25, 2013 at 9:04 pmTusind tak Majken! Jeg er også vildt glad for dem. Det var godt fanget af Pierre. :)
Maiken
april 23, 2013 at 6:40 amDejlige billeder af jer begge to! OG igen tillykke med den lille fødselar. :)
Bliver helt ærgerlig over at jeg ikke har så fint et lagkage-billede fra Agnes fødselsdag. :)
Maiken
april 23, 2013 at 6:40 amPS: Hvor er den fine kjole i øvrigt fra?
Tine
april 25, 2013 at 9:07 pmTusind tak Maiken! Billederne er vi rigtig glade for – det var Pierre der stod klar med kameraet (selvfølgelig noget jeg havde bedt ham om ;)).
Kjolen er et ukendt (japansk, tror jeg) mærke fra eBay. ;)
Tine-Bine
april 23, 2013 at 10:17 amTillykke med lille Fleur, hun er bare fin i den flotte kjole, håber hun havde en god dag :o)
Tine
april 25, 2013 at 9:08 pmTusind tak Tine! Vi havde en skøn fødselsdagsweekend. :)